08. 02. 2012

Druga generacija egzotičnog korejskog offroadera dizajnom je približena europskom ukusu, mazi opremom i prostorom te se ponosi štedljivim i snažnim motorom

U jesen 2010. SsangYong je kupio moćan indijski koncern Mahindra, udahnuvši mu novi život. SsangYongovi terenci nisu bili loši, koristili su licencnu Mercedesovu tehnologiju, ali izgledom nisu bili privlačni. Lekcija je naučena. Za izgled druge generacije Koranda angažiran je Italdesign (Giorgetto Giugiaro) i rezultat nije izostao. Karoserija je dugačka 4,41 metar, u centimetar jednaka kao Hyundai ix35, skladnog je izgleda, čistih linija i dobrih proporcija.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Na raspolaganju je jedna kompletna oprema Comfort koja donosi alu naplatke, eloksirane krovne nosače, tonirana stražnja stakla, branik s dvije ispušne cijevi – detalji koji Ssangyong Korandu dižu rejting na cesti.
 
Bogatstvo opreme prelijeva se na vrlo prostranu unutrašnjost, naročito na stražnjem sjedalu. Korando posjeduje sve sustave za dobru terensku vožnju (protiv prevrtanja, za lakše kretanje na uzbrdici, fiksni 4x4 pogon…) kao i brojne elemente potrebne za udobnost i sigurnost, od radija s kontrolama na kožom obloženom upravljaču do grijanja sjedala. Svidjeli su nam se detalji poput kukica za vješanje vrećica u naslonima sjedala i prtljažnik s posve ravnom podnicom ispod koje se nalaze skriveni dodatni pretinci za sitnije predmete.
 
Novorazvijeni 2,0-litreni dizelaš sa 175 KS i 360 Nm vrlo je dobar pogon, naročito u vožnji otvorenom cestom. S turbinom promjenjive geometrije i 6-stupanjskim mjenjačem brz je i elastičan, uvjerljive snage u pretjecanjima i dovoljno autoritativan na autocesti. Pogon je u osnovi prednji zbog što zbog niže potrošnje, a u slučaju proklizavanja potrebni dio snage automatski se prebacuje straga. SsangYong se tad naglo stabilizira, a zatreba li, može se uključiti blokada diferencijala i pogon zaključati u jednakom 4x4 omjeru sprijeda i straga. S kratkim prvi stupnjem, podnicom smještenom 19 centimetara od tla i dobrim vrijednostima silaznih i napadnih kuteva karoserije te ohrabreni postojanjem sustava protiv prevrtanja, odvažili smo se na malo grublju vožnju šumskim putem na kojem smo zastali tek kada su se gume na usponu napunile blatom.
 
Želite li biti drukčiji, zašto se ne biste odlučili za Korando?
 
 
Skeniranu verziju članka možete preuzeti klikom na poveznicu:
Pretplatite se na RSS feed
03. 07. 2008

U prošlom broju Terenaca imali ste prilike pročitati test SsangYong Actyona, zanimljivog SUV-a kupeovske forme. Ovaj put smo testu podvrgnuli njegovu pick-up inačicu nazvanu Actyon Sports. Iako bi se iz naziva moglo zaključiti da je riječ o vozilu sportskih pretenzija, nije tako. Jasno je to već pri prvom pogledu na njega, jer sprijeda djeluje kao i njegov »zatvoreni« brat, a vizualna identičnost nastavlja se sve do iza stražnjeg para vrata, gdje se linija krova zbog tovarnog prostora naglo ...

26. 06. 2008

Terenac odvažnog i originalnog izgleda ističe se obnovljenom unutrašnjošću i vanjštinom, novim 2,7-litrenim dizelskim peterocilindrašem, brojnim dodacima za ugodniju vožnju i dorađenim podvozjem sa stražnjom osovinom s čak osam vodilica. Futuristički izgled Kyrona druge generacije je još upečatljiviji. Promijenjeni su kotači; kupci sada mogu odabrati čak i 18" naplatke s gumama širine 255 mm.Dizelska ponuda motora (2.0 litreni četverocilindraš) pojačana je 2.7 litrenim ...

02. 06. 2008

Kad je javnosti 2006. godine predstavljen SsangYong Actyon, bio je to prvo SUV s izgledom kupea, pa je taj novonastali stil odmah prozvan SUC ili Sport Utility Coupe. Nešto kasnije, godinu poslije promocije prvog SUC-a, predstavljen je i koncept BMW X6. Bila je to senzacionalna potvrda dobre SsangYongove ideje i koncepcije. Pojavom je Actyon očitno bio namijenjen mlađoj generaciji koja je, uz slobodu kretanja neovisno o terenu po kojem se vozi, htjela i sportski krojene linije karoserije.Ipak, Actyon je podijelio mišljenja svih ...

07. 03. 2008

Prilika da se vozi nova verzija nekog modela automobila koji ste već vozili, ne propušta se lako, pogotovo kada je nova verzija puno atraktivnija i modernija kao što je to slučaj kod SsangYongova modela Kyron. Novim redizajnom ovaj se automobil pretvorio u pravu poslasticu, pogotovo kada znamo na kojoj je bazi napravljen. Automobil je dobio novo srce, dobro znani iz dosadašnjih Mercedesovih modela C i E, terenca ML. Naime radi se o 2,7-litrenom petocilindrašu koji je Kyronu dao moćne performase.Nov je i izgled ...