O tvrtki SsangYong Motor

Tvrtka SsangYong Motor, vodeći južnokorejski proizvođač terenskih vozila, osnovana je 1954. godine. Kao jedan od najboljih proizvođača terenskih vozila SsangYong ulaže sav svoj trud u proizvodnju vrhunskih proizvoda.

Iako je tvrtka na početku proizvodila komercijalna vozila, 1986. je cjelokupni kapital tvrtke usmjeren u proizvodnju automobila. Dvije godine kasnije proizveden je sportski terenac iz obitelji Korando s pogonom na sva četiri kotača. Korando predstavlja prvo sportsko višenamjensko vozilo proizvedeno u Koreji, kojim je i započeta »era SUV-ova« u SsangYongu. Od tada je tvrtka u Koreji, a i svijetu, priznata zbog inovativnosti, kvalitete i vodećeg položaja u proizvodnji terenskih vozila.

Tijekom ranih devedesetih Mercedes-Benz AG uložio je kapital u SsangYong Motor kako bi osnovao strateški savez i suradnju na području tehnologije, menadžmenta i distribucije. Tehničko udruživanje rezultiralo je proizvodnjom lakih komercijalnih vozila, dizelskih i benzinskih motora te luksuznih osobnih automobila. Kroz tehničke i menadžerske inovacije te distribucijske kanale koji su bili rezultat ovog udruživanja, SsangYong Motor je usvojio tehnološka znanja za proizvodnju vozila napredne tehnologije i lansirao ih na globalno tržište.

Godine 1993. SsangYong Motor lansirao je Musso, SUV s jedinstvenom stilskom izvedbom i izvanrednim performansama. Iduće godine svečano je otvoreno postrojenje za proizvodnju motora u Changwonu. Time je SsangYong dobio vlastite motore. Nakon tri godine suradnje s Mercedes-Benzom, 1995. godine SsangYong Motor je lansirao model Istana, lagano komercijalno vozilo (poznato i kao MB100). U idućoj godini lansirano je još jedno vozilo, moderan i tehnološki napredan Korando.

Lansirajući luksuzno osobno vozilo Chairman 1997. godine, tvrtka SsangYong Motor potvrdila je svoju prisutnost u tri glavna sektora automobilskog tržišta – ono osobnih automobila, sportskih terenaca i vozila za rekreaciju.

Krajem 1997. godine je, zajedno s ostalim korejskim tvrtkama, tvrtka SsangYong Motor stavljena na veliki test izdržljivosti zbog ekonomske krize koja je tada zahvatila sve azijske zemlje. Kriza je rezultirala spajanjem s Daewoo grupacijom 1998. godine. Nakon krize 2000. godine SsangYong se odvojio od Daewoo grupacije i ponovo se dokazao kao neovisni proizvođač automobila. Tvrtka je tada pokrenula program korporativnog restrukturiranja. Na taj način unaprijedila je i svoj dizajn, istraživačku i razvojnu sposobnost, program pružanja usluga postprodaje te ponovno izgradila prodajnu mrežu.

Uloženi napor uskoro je urodio plodom. Rexton, SUV lansiran 2001. godine, udahnuo je novi život korejskom tržištu terenskih vozila. Krajem 2003. godine lansirana je luksuzna osobna limuzina New Chairman kao i novi Rexton s ugrađenim 2,7-litrenim dizelskim motorom. Tijekom 2005. lansirani su terenci Kyron i Actyon, dok je 2007. godine Kyron obnovljen, a Actyon dobio svoju pick-up verziju – Actyon Sports.

Tvrtka SsangYong Motor radi na sklapanju strateških ugovora s prekomorskim poslovnim partnerima nastojeći plasirati svoja vozila i na druga međunarodna tržišta. Novim kapitalnim ulaganjima SsangYong Motor kontinuirano investira u unapređenje postojećih proizvoda kao i razvijanje novih. SsangYong Motor s velikim optimizmom gleda u budućnost, proizvodeći vozila za svakodnevni život, posao i slobodno vrijeme, u skladu sa željama svojih kupaca.