SsangYong i kolačići

Pomoću tehnologije kolačića (cookies) omogućavamo vam najbolji doživljaj naše web stranice. Podaci prikupljeni preko kolačića su anonimni. Molimo vas da označite slažete li se s upotrebom ove tehnologije.

Pametni električni koncept e-SIV

E-SIV tehnološki je prikaz onoga što će druga vozila vjerojatno sadržavati u bliskoj budućnosti; uključujući pristup internetu u vozilu, audio nadzor koji je sposoban učiti tijekom korištenja, asistenciju vozaču koja može slijediti promet i oznake na kolniku.

E-SIV malo je veći od trenutnog Koranda, pokreće ga elektromotor snage 140 kW (190 KS) i s punom baterijom može prijeći do 450 kilometara.

Baterija mu se može na punjaču snage 100 kW do 80 % kapaciteta napuniti u 50 minuta. Brza podatkovna veza znači da e-SIV informacije o preostalom dometu povezuje s raspoloživim mjestima za punjenje u blizini te tako stvara najbrži put do tamo.

 

XAVL

Naziv je kratica za "eXciting Authentic Vehicle Long". Riječ je o SUV-u srednje veličine s tri vrste sjedala. Očekuje se da će se serijska verzija nalaziti između modela Korando i Rexton.

SsangYong XAVL dugačak je 4.630 mm, širok 1.866 mm i visok 1.640 mm s 2.775 dugačkim međuosovinskom razmaku. Očekuje se da će serijski XAVL pokretati dva dizelska i dva benzinska motora. Očekuje se da će benzinska ponuda obuhvaćati 1,6 i 2,0-litarski motor, a dizelska 1,6 i 2,2-litarski motor.

 

LIV-2

LIV-2 pokreće SsangYongov dobro poznati 2,2-litreni dizelski motor, koji uz iznimne performanse zadovoljava i najnoviji emisijski razred Euro 6 ili posve novi 2.0 GDi turbo benzinski motor.

LIV-2 nudi napredne tehnologije – mnoštvo sigurnosnih pomagala, premium ozračje u kabini i napredne komunikacijske sustave, jer najprestižniji model ovog korejskog specijalista za vozila s pogonom na sva 4 kotača predstavlja ekskluzivnost, udobnost i luksuz.

 

e-XIV Crossover Concept

Dinamično dizajniran SsangYong orijentiran je vrlo ekološki. Unutrašnjost je bogata dodacima izrađenim od ugljičnih vlakana i brušenog aluminija. Na nadzornoj se ploči nalaze dva digitalna zaslona preko kojih vozač dobiva sve potrebne informacije o vozilu i vožnji.

Stakleni krov se sastoji od staklenih ćelija koje mogu proizvesti 80 W električne energije. To je dovoljno za napajanje klima uređaja, audio sustava i unutrašnjeg osvjetljenja automobila.