SsangYong i kolačići

Pomoću tehnologije kolačića (cookies) omogućavamo vam najbolji doživljaj naše web stranice. Podaci prikupljeni preko kolačića su anonimni. Molimo vas da označite slažete li se s upotrebom ove tehnologije.

Zastupnici

Novi Korando

Novi Korando kombinacija je SUV-a i limuzine koja povezuje njihove najbolje karakteristike. Odlikuje ga serijska sigurnosna oprema bez konkurencije u svom razredu, praktičnost, stilska savršenost i performanse.

5 godina tvorničkog jamstva

5-godišnje tvorničko jamstvo potvrđuje naše povjerenje u kvalitetu.

Bezbrižna sigurnost

Najviša ocjena u zaštiti putnika na zahtjevnom Euro NCAP testu.

DEEP CONTROL - Sigurnost na novoj razini

Paleta naprednih tehnologija skupljena pod nazivom DEEP CONTROL donijet će novu eru autonomne vožnje bliže nego što ste očekivali.

In the company of Pininfarina

Dizajn novog Koranda odiše autoritetom i snagom iz svih kutova. SsangYong je član iste skupine tvrtki u kojoj se nalazi i Pininfarina, prestižni talijanski dizajnerski studio.

KARAKTERISTIČAN STIL

Korando nikada nije bio sljedbenik. Ima svoj neovisan stil i moderne vrednote. Snažan i jedinstven – u tome je privlačnost novog Koranda.

Multifukncijski volan

Tempomat

Start&stop

Bežično punjenje

Grijana sjedala

Multifukncijski volan
Servo volan podesiv po visini i dubini.
Tempomat
Prekidač za hands-free upravljanje audio napravom / Prekidač tempomata.
Start&stop
Gumb za pogon motora.
Bežično punjenje
Mogućnost bežičnog punjenja mobilnih uređaja.
Grijana sjedala
Više udobnosti u hladnim zimskim danima.

Boje

Izaberite među sedam atraktivnih boja karoserije.

Grand White (WAA)

Silent Silver (SAI)

Platinum Gray (ADA)

Dandy Blue (BAS)

Orange Pop (RAT)

Cherry Red (RAV)

Space Black (LAK)

Pokreni 360° pogled

TEHNOLOGIJA

DEEP CONTROL tehnologija nudi veću sigurnost nego ikada ranije. Neovisno o tome vozite li se gradom ili na duža putovanja seoskim putevima, DEEP CONTROL osigurava bezbrižnost i podiže vašu voznu samouvjerenost na potpuno novu razinu.

Inteligentni radarski tempomat (IACC)

IACC koristi radar i kamere za održavanje sigurne brzine i udaljenosti od vozila ispred sebe. IACC radi sa sustavom za održavanje vozila u voznoj traci, a radi ne samo na autocestama, nego i na gradskim ulicama. Za ponovno aktiviranje dovoljno je samo da popustimo papučicu kočnice.

Sustav za upozorenje pri vožnji unazad (EAF)

Pri vožnji unazad iz parkirnog mjesta kada se približava vozilo odozada, sustav EAF zvučnim upozorenjem i prikazom ikonice na brzinomjeru upozorava vozača.

Sustav za upozorenje na opasnost od sudara (SDA)

Konstantnim provjeravanjem brzine i udaljenosti SDA zvučno će upozoriti vozača ako je sigurnosna udaljenost od vozila ispred neodgovarajuća.

Sustav za upozorenje na pomicanje vozila sprijeda (FVSA)

Dok ste u zaustavljenom automobilu i vozilo ispred vas krene se pomicati, FVSA će vas na to upozoriti vizualno i auditivno.

Sustav za upozorenje na poprečni promet (RCTA)

Sustav RCTA pri vožnji unatrag upozorava na vozila koja se nalaze na putu tako što automatski koči i smanjuje mogućnost sudara. U vozilima s automatskim mjenjačem dodana je i funkcija automatskog kočenja (sustav RCTA).

Autonomno kočenje u nuždi (AEBS)

U slučaju kada vozilo detektira pješaka i druga vozila na nadolazećem putu, sustav AEBS automatski će smanjiti brzinu i početi kočiti kako bi smanjio rizik mogućeg sudara.

Sustav održavanja vozila u voznoj traci (LKAS)

LKAS koristi prednju kameru koja bilježi oznake na voznoj traci. U slučaju kada prepozna promjenu vozne trake bez prethodnog aktiviranja pokazivača smjera, automatski će ispraviti položaj upravljača kako bi zadržao vozilo u voznoj traci.

Sustav pomoći pri promjeni vozne trake (LCA)

Ako pri promjeni vozne trake LCA sustav primijeti vozilo koje je 70 ili manje metara udaljeno i brzo se približava, upozorit će vozača zvučnim signalom i trepćućim svjetlom na bočnom ogledalu.

Sustav za automatsko prigušivanje svjetala (HBA)

Nadgledanjem svjetala nadolazećih vozila i stražnjih svjetala vozila ispred, sustav HBA analizira količinu svjetlosti i automatski mijenja duga i kratka svjetla.

Sustav za prepoznavanje vozila u mrtvom kutu (BSD)

BSD sustav prepoznaje prisutnost drugog vozila u mrtvom kutu i upozorava vozača trepćućim svjetlom u bočnom ogledalu.

Sustav za upozorenje vozača na dekoncentraciju (DAA)

Sustav DAA, koji stalno pohranjuje uzorke vožnje, u slučaju razaznavanja pospanosti ili dekoncentracije zvučnim signalom upozorava vozača i prikazom šalice kave na brzinomjeru savjetuje odmor.

Nema više mrtvih kutova

Zahvaljujući stražnjoj kameri više se ne morate mučiti neugodnim zavojima kako biste vidjeli što vam se događa iza leđa.

Izbjegnite neugodna iznenađenja

Sustav DAA, koji stalno pohranjuje uzorke vožnje, u slučaju razaznavanja pospanosti ili dekoncentracije zvučnim signalom upozorava vozača i prikazom šalice kave na brzinomjeru savjetuje odmor.

video
Sustav koji vozilo drži u sredini vozne trake
video
Sustav koji vozilo drži u predviđenoj voznoj traci
video
Sustav za održavanje sigurnosne brzine i udaljenosti do vozila ispred sebe
video
Sustav za održavanje sigurnosne brzine i udaljenosti do vozila ispred, ako i nema previđene vozne trake

BEZBRIŽNA SIGURNOST

74 % Izuzetno čvrst čelik,
7 zračnih jastuka
Kako bi osigurao beskompromisnu čvrstoću i sigurnost, novi KORANDO može se pohvaliti karoserijom od 74-postotnog udjela izuzetno čvrstog čelika (High Tensile Strength Steel) što je najviše u njegovom razredu. Novi KORANDO je dobio i neke od najnaprednijih tehnologija koje smanjuju buku i vibracije te tako osigurava tihu vožnju.
Program stabilnosti (ESP)
Sustav ESP udružuje stabilnost vozila tako da distribuira kočionu snagu na svaki pojedini kotač i održava trenutnu snagu motora. Takvim djelovanjem osigurava sigurnu vožnju na svim voznim podlogama i u različitim vremenskim uvjetima.

Sustav protiv prevrtanja vozila (ARP)

Sustav ARP tijekom vožnje u oštrim krivinama i pri velikim brzinama prilagođava se izlaznoj snazi motora i sili kočenja na svakom pojedinom kotaču te tako sprječava prevrtanje vozila.

Pomoćni sustav kočenja (BAS)

U slučaju prepoznavanja potrebe naglog kočenja, BAS pojačava pritisak na kočnice do maksimuma kako bi smanjio put kočenja i rizik od mogućnosti snažne nesreće.

Sustav pomoći za vožnju na uzbrdici (HSA)

Kada vozač podigne stopalo s papučice kočnice na uzbrdici, HSA sustav će istovremeno stvoriti kočioni pritisak dok god vozač ne pritisne papučicu za pokretanje, kako se vozilo ne bi otkotrljalo unazad.

Sustav pomoći pri spuštanju na nizbrdici (HDC)

Na vrlo strmim padinama aktiviranjem HDC funkcije vozilo će automatski prebaciti u nižu brzinu i kočenjem omogućiti siguran i usporen spust.

Performanse

Od trenutka kad sjednete na vozačevo sjedalo, pritisnete gumb za pogon motora i stavite u prvu brzinu, u trenu ćete osjetiti responzivnost i impresivnu snagu KORANDA. Pritisnite papučicu gasa kako bi oživjela njegova iznimna vozna dinamika. Novi KORANDO donosi udobnu vožnju s vrhunskom stabilnošću te radi izrazito tiho, čak i na većim brzinama. Doživite užitak dinamične vožnje koji nudi novi KORANDO.

Novi

1.5 L GDI turbo motor

1.5 L GDI-Turbo motor poboljšan je okretnim momentom u nižim okretajima i superiornim ubrzavanjem pri pokretanju ili preticanju pri višim okretajima – sve kako bi postigao uzbudljivo vozačko iskustvo.

Najveća snaga 120 kW 163 KS Najveći okretni moment 280 Nm
Novi

1.6 L Dizelski motor

1,6 dizelski motor, koji čuva okoliš, nudi vrhunske performanse u svim uvjetima vožnje.

Najveća snaga 100 kW 136 KS Najveći okretni moment 324 Nm (A/T)

AISIN 6-stupanjski automatski mjenjač

6-stupanjski automatski mjenjač proizvođača AISIN, koji brine o prijenosu u nekim od najprestižnijim vozilima na svijetu, nudi uglađeno i tiho mijenjanje brzina, a karakterizira ga i mala potrošnja goriva.

6-stupanjski ručni mjenjač

6-stupanjski ručni mjenjač nudi zabavno vozačko iskustvo s maksimalnim odzivom. Optimizirani prijenosni omjeri osiguravaju glatkoću i preciznost u promjenama brzina te poboljšavaju ekonomičnost goriva i tišu vožnju.

Sustav načina vožnje

Sustav koji vozaču omogućuje izbor među načinima vožnje (Normal/Sport/Winter)optimizira distribuciju prianjanja i promjena brzine te se tako prilagođava vozačevom željenom načinu vožnje i uvjetima na cesti.

IMPRESIVNA PRILAGODLJIVOST

Neovisno koristite li ga u svakodnevnoj rutini ili ga pakirate za vikend na selu, novi KORANDO pokazuje svoju iznimnu sposobnost prilagodbe u sekundi, zahvaljujući zapremnini od 551 litre. Pametno električno otvaranje vrata i dvostruko dno u prtljažniku s uspješnim povezivanjem prednosti limuzine i SUV-a olakšat će vaš život.

Tehnički podaci

Motor

 
1.5 L GDI-T (benzinski)
1.6 L (dizelski)
Tip
eXGDI150T
eXDi160
Zapremnina motora (cm3)
1.497
1.597
Promjer i hod (mm)
76 x 82,5
76 x 88
Omjer kompresije
9,5 : 1
15,5 : 1
Broj cilindara
4 u nizu
4 u nizu
Najveća snaga (kW (KS) / okr./min)
120 (163)/5.000~5.500
100 (136)/4.000
Najveći okretni moment (Nm / okr./min )
280/1.500~4.000
300/1.500~3.000 (6MT), 324/1.500~2.500 (6AT)
Najveća brzina (km/h)
191 (6MT), 193 (6AT)
180 (6MT), 181 (6AT)
Zapremnina rezervoara (L)
50
47

Potrošnja i emisije

 
1.5 L GDI-T (benzinski)
1.6 L (dizelski)
179 (2WD 6MT), 162 (2WD 6AT), 176 (AWD 6MT), 190 (AWD 6AT)
147 (2WD 6MT), 144 (2WD 6AT), 155 (AWD 6MT), 170 (AWD 6AT)
170 (2WD 6MT), 180 (2WD 6AT), 189 (AWD 6MT), 198 (AWD 6AT)
156 (2WD 6MT), 159 (2WD 6AT), 164 (AWD 6MT), 178 (AWD 6AT)
Potrošnja goriva - u gradskom okruženju (l/100 km)
9,4 (2WD 6MT), 8,2 (2WD 6AT), 9,2 (AWD 6MT), 10,2 (AWD 6AT)
6,6 (2WD 6MT), 6,0 (2WD 6AT), 6,9 (AWD 6MT), 7,7 (AWD 6AT)
Potrošnja goriva - izvan naselja (l/100 km)
6,3 (2WD 6MT), 6,5 (2WD 6AT), 6,8 (AWD 6MT), 7,2 (AWD 6AT)
5,0 (2WD 6MT), 5,2 (2WD 6AT), 5,3 (AWD 6MT), 5,8 (AWD 6AT)
Potrošnja goriva - kombinirano (l/100 km)
7,5 (2WD 6MT), 7,1 (2WD 6AT), 7,7 (AWD 6MT), 8,3 (AWD 6AT)
5,6 (2WD 6MT), 5,5 (2WD 6AT), 5,9 (AWD 6MT), 6,5 (AWD 6AT)

Težina

 
1.5 L GDI-T (benzinski)
1.6 L (dizelski)
Najveća dopuštena težina vozila (kg)
2.010 (2WD 6MT), 2.040 (2WD 6AT), 2.100 (AWD 6MT), 2.130 (AWD 6AT)
2.110 (2WD 6MT), 2.160 (2WD 6AT), 2.200 (AWD 6MT), 2.250 (AWD 6AT)
Težina vozila (kg)
1.405 (2WD 6MT), 1.435 (2WD 6AT), 1.495 (AWD 6MT), 1.525 (AWD 6AT)
1.505 (2WD 6MT), 1.535 (2WD 6AT), 1.595 (AWD 6MT), 1.625 (AWD 6AT)
Težina prikolice (s naletnom kočnicom)
1.500
1.500 (6MT), 2.000 (6AT)
Težina prikolice (bez kočnice)
500
500 (6MT), 750 (6AT)

Dimenzije

 
Unutarnje dimezije
Prtljažni prostor (L)
551
Zapremnina rezervoara (L)
50 (1.5 L GDI-T), 47 (1.6 L)
 
Vanjske dimenzije
Dužina (mm)
4.450
Širina (mm)
1.870
Visina (mm)
1.620 (s krovnim nosačima 1.629)
Međuosovinski razmak kotača (mm)
2.675
Ovjes sprijeda (mm)
910
Ovjes straga (mm)
865
Kolosijek sprijeda (mm)
1.590
Kolosijek straga (mm)
1.610
Pristupni kut (stupnjeva)
18
Izlazni kut (stupnjeva)
24,5
Kut na rampi (stupnjeva)
15,9 (1.5 L GDI-T), 15,4 (1.6 L)
Min. udaljenost od tla (mm)
182 (1.5 L GDI-T), 164 (1.6 L)
Min. okretni krug (m)
5,35

Napomene: 2WD - pogon na dva kotača, AWD - pogon na sva četiri kotača, 6MT - 6-stupanjski ručni mjenjač, 6AT - 6-stupanjski automatski mjenjač, ISG - Idle Stop and Go system – sustav automatskog gašenja i paljenja motora ovisno o mirovanju. Potrošnja goriva se može razlikovati ovisno o uvjetima na cesti i vozačevom načinu vožnje. Tehnički podaci se mogu razlikovati ovisno o regiji i prodajnim specifikacijama.

POTPUNO NOVI
U iznimnoj akcijskoj ponudi odvezite bogato opremljeni novi Korando s 5 godina tvorničkog jamstva.