Došlo je vrijeme da isprobamo potencijalno najzanimljiviji SUV, snagatora sa 175 KS, 380 Nm i pogonom na sve kotače koji je istovremeno najjeftiniji u klasi
Krizni je val potopio kompaniju Shangai Automotiv Group, a samim time i SsangYongove modele. S druge strane, postoje i snažne kompanije koje spašavaju brandove. U ovom je slučaju to indijska Mahindra, koja je puno snažnija nego što se čini iz perspektive hrvatskog vozača. To je indijski div koji je dovoljno snažan da uskrsne posrnulu marku, a kakve su mu namjere, precizno otkriva Korando.

U jesen 2010. SsangYong je kupio moćan indijski koncern Mahindra, udahnuvši mu novi život. SsangYongovi terenci nisu bili loši, koristili su licencnu Mercedesovu tehnologiju, ali izgledom nisu bili privlačni. Lekcija je naučena. Za izgled druge generacije Koranda angažiran je Italdesign (Giorgetto Giugiaro) i rezultat nije izostao. Karoserija je dugačka 4,41 metar, u centimetar jednaka kao Hyundai ix35, skladnog je izgleda, čistih linija i dobrih proporcija. ...
U prošlom broju Terenaca imali ste prilike pročitati test SsangYong Actyona, zanimljivog SUV-a kupeovske forme. Ovaj put smo testu podvrgnuli njegovu pick-up inačicu nazvanu Actyon Sports. Iako bi se iz naziva moglo zaključiti da je riječ o vozilu sportskih pretenzija, nije tako. Jasno je to već pri prvom pogledu na njega, jer sprijeda djeluje kao i njegov »zatvoreni« brat, a vizualna identičnost nastavlja se sve do iza stražnjeg para vrata, gdje se linija krova zbog tovarnog prostora naglo ...
Terenac odvažnog i originalnog izgleda ističe se obnovljenom unutrašnjošću i vanjštinom, novim 2,7-litrenim dizelskim peterocilindrašem, brojnim dodacima za ugodniju vožnju i dorađenim podvozjem sa stražnjom osovinom s čak osam vodilica. Futuristički izgled Kyrona druge generacije je još upečatljiviji. Promijenjeni su kotači; kupci sada mogu odabrati čak i 18" naplatke s gumama širine 255 mm.Dizelska ponuda motora (2.0 litreni četverocilindraš) pojačana je 2.7 litrenim ...
Kad je javnosti 2006. godine predstavljen SsangYong Actyon, bio je to prvo SUV s izgledom kupea, pa je taj novonastali stil odmah prozvan SUC ili Sport Utility Coupe. Nešto kasnije, godinu poslije promocije prvog SUC-a, predstavljen je i koncept BMW X6. Bila je to senzacionalna potvrda dobre SsangYongove ideje i koncepcije. Pojavom je Actyon očitno bio namijenjen mlađoj generaciji koja je, uz slobodu kretanja neovisno o terenu po kojem se vozi, htjela i sportski krojene linije karoserije.Ipak, Actyon je podijelio mišljenja svih ...