SsangYong i kolačići

Pomoću tehnologije kolačića (cookies) omogućavamo vam najbolji doživljaj naše web stranice. Podaci prikupljeni preko kolačića su anonimni. Molimo vas da označite slažete li se s upotrebom ove tehnologije.

Najinovativnija i najcjenjenija korejska automobilska tvrtka

Priča o SsangYong Motoru povijest je svladavanja prekretnica i prihvaćanja izazova za stvaranje bolje budućnosti. Kao vodeći proizvođač u korejskoj automobilskoj industriji, SsangYong je od svog osnivanja 1954. godine cijenjen zbog svog naprednog dizajna i izvrsnih proizvoda, koji su rezultat ogromnog tehnološkog znanja povezanog u kompaniju. Već 1980-ih tvrtka je ušla u eru vozila s pogonom na sva četiri kotača u neovisnom razvoju dvaju poznatih modela – Musso i Korando. Od 2000. godine, SsangYong se etablirao kao vodeći proizvođač sportskih terenaca s potpunom SUV linijom koju čine modeli Rexton, Korando, Actyon Sports, Tivoli i XLV.

Korando, najstariji SUV u Koreji, dizajniran je i za gradsku vožnju i za slobodno vrijeme u prirodi što ga čini idealnim obiteljskim vozilom. Model Tivoli, koji je lider u domaćem segmentu manjih SUV-ova, svojim trendovskim dizajnom i maksimalnom vrijednošću za novac u svom razredu, uklapa se u moderni stil života kupaca.

Rexton, koji je naslijedio ugled Chairman modela, prve domaće vrhunske limuzine u segmentu premium osobnih vozila i koja je na tržištu velikih terenaca pristigla kao pionir, 2017. postala je novi Rexton, a s 2018. s Musstom krenuo je novi val uzbuđenja na SUV tržištu. Tvrtka SsangYong Motor imala je vodeću ulogu u razvoju ekološki prihvatljive dizelske tehnologije s razvojem naprednog i vrhunskog motora s common-rail tehnologijom. Tvrtka također jača svoju globalnu konkurentsku prednost proizvodnjom malih ekološki prihvatljivih e-XDi220 motora koji zadovoljavaju EURO6 standard, a također je razvila i vlastiti električni automobil.

Uvođenjem globalnog upravljanja usmjerenog na kupce, SsangYong širi svoju prisutnost na globalnom tržištu. Svoje SUV-ove izvozi preko približno 1.500 distributerskih mreža u 126 država svijeta i konsolidira svoju globalnu prisutnost distribucijom na većini glavnih međunarodnih tržišta. Tako je tvrtka otvorila regionalna središta i centre za rezervne dijelove na strateškim lokacijama diljem Europe – regiji koja najviše utječe na smjer razvoja automobilske industrije.

Kako bi se osigurao održivi rast, SsangYong Motor neće se fokusirati samo na postojeća i zrela tržišta, već će se razvijati i na tržištima u nastajanju, poput Srednje Amerike i Istočne Europe te usmjeriti se na Indiju i Kinu, koja se smatra najvećim automobilskim tržištem na svijetu.

U svojem nastojanju postizanja najviše kvalitete, SsangYong Motor sve više pažnje posvećuje razvoju novih modela i tehnologija koji bi mogli dodatno poboljšati performanse vozila i bolje odražavati pravi identitet tvrtke. Osim toga, SsangYong Motor u budućnosti će moći dodatno ojačati svoju poziciju kao konkurentni proizvođač SUV-ova, u tehničkoj suradnji s tvrtkom Mahindra & Mahindra, koja je specijalizirana za izradu SUV-ova na temelju postojeće snažne linije.

Novi Korando

Novi Korando

Novi Rexton

Novi Rexton